جدیدترین اخبار :
  • بگذارید مناطق آزاد به معنای واقعی آزاد باشند
  • اجرای پروژه‌های کلان در منطقه آزاد چابهار؛ از راه‌آهن تا بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی
  • تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد
  • هم‌افزایی وزارت‌راه و دبیرخانه شورای‌عالی برای بهبود وضعیت مسکن و حمل‌ونقل در مناطق آزاد
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار

تمامی امکانات برای استقبال از مسافران نوروزی در سازمان منطقه آزاد چابهار آماده است

گردشگری | تاریخ خبر : 3/12/28 | تعداد بازید :359
دبیر ستاد دائمی خدمات سفر و مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تمامی امکانات برای استقبال از طبیعت دوستان، مسافران و گردشگران نوروزی در سازمان منطقه آزاد این شهرستان آماده شده تا سفر خوشی را هموطنان در این منطقه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، عطاءاله کدخدایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای حفظ کرامت مسافران و شأن و منزلت آنان و پرهیز از ایجاد هرگونه نارضایتی، تدابیری اتخاذ شده تا از سردرگمی مسافران عزیز در مدت حضور در منطقه جلوگیری شود.

وی بیان کرد: با هدف ایجاد فرصت شایسته برای هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۴، ستاد دائمی خدمات سفر سازمان منطقه آزاد چابهار با اتخاذ تمهیدات لازم و بهره‌گیری از دستگاه‌های اجرایی مسوول برای ارتقاء احساس امنیت هموطنان در همه ابعاد و زمینه‌ها اعم از تعلق خاطر و آرامش، از بابت امنیت واحدهای مسکونی و کسب‌ و کار و همچنین تأمین امنیت، در طول مسیر مسافرت اقدامات لازم را انجام داده است.

دبیر ستاد دائمی خدمات سفر و مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره‌ به مراقبت و نظارت‌های لازم از سوی سازمان‌ و دستگاه‌های اجرایی مسوول شهر چابهار اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد با پاکسازی و بهسازی پارک‌ها و اماکن عمومی و محل استراحت و اسکان مسافران نوروزی ۴۷۱ چشمه بهداشتی که ۳۵۳ در منطقه و ۱۱۸ چشمه با همکاری شهرداری در سطح شهر آماده ارائه خدمات است.

 

وی ادامه داد: سرکشی و بازدید و نظارت بر عملکرد مراکز پذیرش مسافران نوروزی (مهمانسراها و هتل‌ها)، غبارروبی، بهسازی و آماده‌سازی مساجد و اماکن بین راهی برای انجام فریضه نماز و استراحت مسافران و آماده سازی ۲۰ جایگاه سوخت در سواحل مَکُران از دیگر اقدامات این ستاد است.

کدخدایی گفت: استقرار اتوبوس آمبولانس، اعمال مراقبت و نظارت‌های بهداشتی از سوی واحد ذیربط (کمیته بهداشت و درمان) بر رستوران‌ها و مراکز عرضه محصولات غذایی در سطح منطقه و مجتمع‌های تجاری از دیگر اقدامات لازم این ستاد است.

وی افزود: نصب و بهسازی تابلوهای راهنما مسافران، مراکز تفریحی و پیش‌بینی‌های لازم به منظور تسهیل در تردد مردم و بازگشایی سریع مسیرها و معابر و امدادرسانی به مسافران و استقرار ناجیان غریق نجات‌ در سواحل، از اهم اقداماتی بود که اجرا شده است.

 

 

 

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل